Linkek a témában:
Digitális Sikertörténetek
Már kapható az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyv, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel internetes szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról – mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott – akár ma is használja – s most belülről is megismerheti történeteiket.
Ki lett az év üzletembere?
Az idén immár nyolcadik alkalommal adták át az Ernst and Young Az év üzletembere díjakat. 2011-ben a Független Bírálóbizottság döntése értelmében Soós Csaba, az E-Star Alternatív Energiaszolgáltató Nyrt. elnöke, lett az év üzletembere.
Más ez az élet, más ez a siker
Boldog ember Somody Imre (53). Újraértékelte életét, új családja van, megváltozott az értékrendje. Bár még most is a hazai milliárdosok táborába tartozik – a vagyona alapján legalábbis –, nem vágyik a leggazdagabbak klubjába.
„Nincs már bennem görcs”
„Véget ért az akarnok korszak, amikor hittem, hogy meg tudom mondani, hogyan kell pénzt, egészségügyet, tudománypolitikát, kistérséget jól csinálni” – mondta a hvg.hu-nak Somody Imre üzletember, akivel még a választások előtt beszélgettünk. A 900 lelkes Vácegresen él, és ott önkormányzati képviselő, miközben a Centrál Kávéház tulajdonosaként a hely pénzügyi egyensúlyáért küzd. Februárban az egész világ megfordult vele.
Soós Csaba: Gazdasági háború folyik
Elő kellene venni a józan paraszti eszünket, visszahozni vidéken a termelőszövetkezeteket, és visszaszerezni a piacainkat, véli az E-Star energiacég vezetője. Az év üzletemberének választott Soós Csaba szerint későn ismertük fel, hogy nem jótékony barátok, akik az országon kívül állnak, de a külföldet támadó intézkedések sem vezetnek jóra. Úgy véli: a gazdaságpolitikát nem szlogenek szintjén kellene megalkotni.
Meghatározás
A vezetés olyan tevékenység, amely - a kommunikációs folyamatra támaszkodva - meghatározott cél (célok) érdekében befolyásolja az emberek közötti kapcsolatokat és az emberi magatartásokat.” (Bayer J.: Vezetési modellek - vezetési stílusok. Vinton Budapest, 1995)